Freakshow!

Jag tror väl. Snacka om att det blir freakshow när the Club Kidz anländer till helgen.
Zain är helt fantastiskt konstnärlig. Ungefär såhär är väl tanken, fast kanske inte nödvändigtvis bara lack och läder.
image23
Ja, jag vet vad ni tänker, men det blir fab. Vi måste gå ut sådär nån gång.

I kombination med porrandet så blir det helt galet. Och min mormor ska se detta. I day!
Jag ska även dansa i klackar då.. och inte vilka som helst utan mina NYC klackar. Och för dom som inte sett dom så kommer dom här.
image24
Fan... min point ser ju grym ut i den där vinkeln och skon...och det gjorde ont där ska jag säga. Men nu är jag van.

Kom och se i helgen på ackis. Studioföreställning där jag dansar i dom klackarna och ja, sen lite annat tjafs också. I övrigt så har det gått rätt okej idag trots att vi hade musikkunskap, sen modernt och sen modernt i tre och en halv timme.
Fått min skattedeklaration också, och istället för dom väntade 10000 (skojar inte, hade sålt fonder och grejat) så behöver jag bara betala 818, fatta nice!

Nej, nu ska det mixas musik.

Kommentarer
Postat av: annette

I will be there! kram

2008-04-10 @ 07:24:44
Postat av: malin

jag får tillbaka 6500 :D
ååh, det hade jag velat se...filma, jao!

2008-04-10 @ 13:04:35
URL: http://cordykaye.blogg.se
Postat av: Lisa

I day! De där skorna är bara så snygga på dig min vän! I helgen är det Barnteaterfestival på teatern. Trist att sånt alltid ska krocka med dina "festivaler". Kram!

2008-04-10 @ 16:03:12
URL: http://myownwords.blogg.se
Postat av: Jacob

as bra me att du slippter betala mindre.. and i wanna see the freakshow on stage..!

2008-04-10 @ 18:49:14
Postat av: millan

snygg "dojja" ;)

2008-04-13 @ 19:28:19
URL: http://www.miillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0