Haiku

Fick nu ett samtal från BSB-konserten, live.
Eller rättare sagt två. Först fick jag höra I want it that way och nyss Everybody med mina vänner på kör, och någon slags försök till stämsång.
Så jag kände spontant (plus att jag någonstans tydligen lovade) att jag ville skriva en dikt eller två om dom.
Och jag gillar inte saker som rimmar så mycket, så jag tänkte skriva en japansk dikt, en s.k haiku.

"Burefjord på G
Backstreet boys ska hon ju se
Utvecklingsförstörd"

"Johanna, var kort?
Epilepsi hon ju har
Glömde i Sundsvall"

Fem-sju-fem, som det ska vara.
Nu jävlar är det slut på skiten, när jag blir frisk, då kör jag på som fan tills jag når mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0