Popakademien.

Jag tror att ackis måste byta namn.
Its craaazy!

Var och såg på treornas teaterföreställning och den var faktiskt bra. Dom imponerade på mig.
Sen så var det fest, och som vanligt när vi festar så blir det out of control.

Alla poppade, och då menar jag alla.

Det var många first timers. Och vi fick faktiskt köra Hero, jag och Zain. Det var sista låten. Och Jessica imponerade på mig på många mer plan. Jag är glad att jag kommer ha henne i teater.

Ett litet shoutout idag till Anette, Ida, Monica och min far som alla fyller år idag. Jag tror det är typ 37, 22, ? och 57 om jag har tänkt och räknat rätt.

Jag drömde nåt sjukt inatt också, men som vanligt är det bortpoppat. Och Bianca hällde vatten på mig. That was odd.
Nej, nu måste jag fräscha till mig lite, jag kan ju inte gå omkring och vara bakisful hela dagen. Det är inte ok.
Until later, ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0