Rent hus.

Jag vet inte om ni har sett det galna städprogrammet Rent HusTV4. Jag har gjort det. Och selfproclaimed pedant som man är så fasas jag över hur det ser ut hos folk. Tills nu. Under min sjuka och äckliga vecka så har jag bara låtit allt förfalla. Och nu när jag kom hem från repet, och solsittandet, så kände jag två saker.

Den ena var att bara som vanligt slänga sig på sängen för att vila lite och äta eftersom jag har min ätardag idag.
Den andra var att städa lite och bara göra det fort som fan innan jag märker att jag är trött.

För det är ju så att om man lägger sig ner, då kommer man fan inte upp igen alltså.
Så jag städade, och inspirerade av Rent Hus så dammsög jag tillochmed sängen. Det brukar jag normalt inte göra. Vädra och städa och greja, men inte dammsuga sängen. Det känns bra.

Nu ska jag diska också, fan va nice. Varmt är det ute också, och min deo var slut så fan vad jag stank på repet.
Sen ska jag duscha av uppenbara skäl, och ja, jag har köpt ny deo.

image36
Så kände jag mig nu, men inte lika missnöjd för jag är ju inte så äcklig.

Off to dishes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0