Sanningen om SYTYCD

www.kanal5.se/sytycd

Om ni går in på den länken så får ni se någon alldeles fantastiskt.
Det är nämligen Johan Forsberg som sitter i Norge och klagar.
Och inte nog med det, utan om man går in på Kanal 5:s hemsida, så är det första man ser min nuna, och rubriken; "Johan vill ha privatjet, hotell och bättre mat".
I day.

Men från det ena till det andra eller egentligen samma sak.
Jag har nu sett det första programmet från Oslo och jag måste säga att det är inte riktigt som på TV.
Den första koreografin tog honom tre timmar att lära ut, och vi var hundra pers med typ 500 strålkastare i taket.
Inte så jävla mysigt. Lägg då till pizza kvällen innan, vitt bröd till frukost och ingen mat förrän efter vi hade visat upp koreografin så får ni blackout.

På tv verkar det också som att vi hade tid att öva och det borde ha suttit bättre. Men när du har gått upp halv sju, ätit din lilla frukost, åkt en timmes buss och sen dansat till typ kl 13:30 utan mat, så är man lite körd i huvudet. Och är du då första gruppen in (som jag var och inte alls dom i TV) så har du typ tio min paus max.

Det som fanns då, var choklad och typ tio frukter som redan var slut. När dom kom med resten så var vi redan inne och dansade.
Och jag vill påpeka att jag trots detta, var en av dom som satte koreografin!

I övrigt så stämmer det väl okej. Eller njae, men hyfsat, lite vinklat kanske.
Detta var faktiskt med i TV, men från en annan vinkel;image18
Emma och Ferre i en intervju.

Nej Top Model var någon jävla sammandrag av säsongen up til now. Bara för att dra ut på det och tjäna mer pengar... USCH!
I Love it, dom knäcker. Förutom den asfula Ebony. Hon ser ju bara konstig ut. Tacka vet jag Bianca eller Chantal.

Oh, Sophie, love ya. Hon skickade det bästa smset just nu! (Angående min performence på kanal5s hemsida)
"I day. And I love, fattar de inte vem de missat ta med. Förutom att du är grym att dansa gör du bästa tv"

Ja, mycket kan man säga om dans. Men jag måste hålla med om att jag gör bra tv. Även om det bara är webbtv.
Och Lars, nu leder jag ligan igen. Det här är någon minut webbtv till.

Nej här blir inga barn gjorda, och tur är väl det.
För hur skulle det se ut?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan får inget ljud på klippet! Men kul att se din söta nuna iaf :) Love

2008-04-02 @ 22:12:33
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Nathalie

Fan får inget ljud på klippet! Men kul att se din söta nuna iaf :) Love

2008-04-02 @ 22:13:03
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: malin

Haha, I love! Klart dom inte visade det på TV, då hade ju folk blivit helt förstörda ;D
bra jobbat iafl, jag jobbar i vanlig ordning och missar allt!
POK

2008-04-03 @ 12:56:45
URL: http://cordykaye.blogg.se
Postat av: Lisa

Kunde inte se det igår så jag har suttit och tittat nu, alldeles för lite Johan! ;) Hur är det med foten då?? Kommer till Sthlm inom kort, ska till ambassaden för visum. See ya then! Kram

2008-04-03 @ 14:24:52
Postat av: Andreas

Rasar du igen nu Johan? ;)

2008-04-05 @ 21:40:26
URL: http://kanal5.se/tvloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0