Ska vi poppa?

Jodå, det är ju fredag!
Nu är det fest på G,G. Haha, det där var ju roligt.

The Gang är ett gang igen och dagen har varit okej. Och klassen med Karl och Knut igår var fantastisk.
Jag vet inte om min skada gjorde mig synlig men dom var på mig jättemycket och när Karl drog isär mina ben i panché (stavas det så?) så trodde jag att jag skulle gå itu.

Men shit vad det är förlösande att få dansa så. Det är verkligen det jag dansar för, och sliter för. Att kunna dansa så. Synd bara att vi inte gör det i skolan.

Om man googlar på mitt namn så får man bara upp en bild på mig och det är denna.
image20
Hur mongo kan man se ut liksom, haha. Men jag var smal iaf.

För övrigt så borde inte skatteverket anställa folk som inte kan tala svenska på avdelningen för nya företag. När man inte fattar något om nya företag, hur ska någon som man inte förstår kunna förklara det för en?
Aja, nu är det fest som sagt, och jag ska poppa hela natten!
Men imorgon kommer en beskrivning om vad som hänt, om jag kommer ihåg!

De e dejlig!

Kommentarer
Postat av: malin

kool bild ju! tror knappast det dyker upp bilder på mig om jag söker...om det inte poppar upp från myspace vill säga.
börjar känna av idolnervositet, några goda råd?
POK

2008-04-05 @ 00:41:45
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0