So you think you can shop.

Eller "shop til' you drop"!

Jag ringde Sophie för att snacka lite skit, och hon skulle på modellcasting, så jag följde med.
Det var kaos. Vi fick dansa så jag gick ner i spagat, snurrade och gjorde en skitkass sixstep. Haha.
Men hon gillade båda oss tror jag. Och när vi vandrade tillbaka genom smågatorna i gamla stan, så gick vi förbi en affär som hade någon tillfällig outlet. Och idag var sista dagen, så allt var typ sjuttio procent, eller på riktigt gratis. Helt sjukt.
Jag betalade 600 spänn för sju par byxor, fyra skjortor, och en jacka.
Och de tre skjortorna var det som kostade, resten fick vi gratis. Helt sjukt.
image22
Och det var märkesgrejer. Encore kanske inte är Armani men det är ett dyrt märke.
Skjortorna hade kostat 899 kronor styck och byxorna också och jackan över 1000.

Nu återstår bara att se vad som händer med modellgrejen, hon gillade ju oss och jag är ju rätt snygg även om jag var lite lätt bakissunkig idag eftersom jag bara drog på mig kläder efter jag hade pratat med Patsy Darling och stack sen. Haha, roligt var det iaf.

Nej, nu ska vi se lite på tv.
Träffade Apollo också och vi bestämde att vi ska ut och dansa.
Blir grymt.
Work!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oh najs! Something for me? ;P

2008-04-06 @ 19:49:16
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Jacob

gu va avundsjuk jag blir.. skoja klädfynd limsom.. omg..! ;D

2008-04-07 @ 20:42:08
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0