Tillägnat Micke.

Tisdag är för övrigt bästa tv-kvällen ever. Men den var bättre förut, för nu har B&S gått på semester och därmed också min man.

Men det är ändå ok.

Såhär är det va. Micke Kratt, min fantastiska fadder tjatar om min blogg hela tiden (eller är det jag som gör det kanske?). I vilket fall så kommer vi in på samtalsämnet, och han nämnde att han skulle vilja att jag skrev om honom, och då får han ju faktiskt skylla sig själv.

Än så länge så har jag inte så mycket material på honom förutom det faktum att han är grym på ljusteknik och gillar sprit. Men jag återkommer, och då naturligtvis med bilder.
Så Micke, om du läser detta, var på din vakt. För när du minst anar det, då står jag där, med en kamera i handen.

Jag knäcker för övrig ass med morgonpromenaderna, gick till och med hem idag.
Imorgon är en ny dag, med rytmik, och tänk att Johan Nicklas Forsberg faktiskt nästan vill gå till skolan.
Man förbränner ju iaf.

Kommentarer
Postat av: malin

oh, nu är är det spännande när du börjar med namedropping :D din blogg har kommit upp sig i världen ;)

2008-04-23 @ 01:29:30
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0