Beijing 2008

Jag säger då det. Jag ska iallafall inte uttala mig politiskt om Kina för då kommer jag väl få staten på mig. Men OS är det ju, det går ju inte att missa.
I dagsläget så sover jag inte om nätterna för jag fastnar framför konstiga dåliga sporter utan ens svenskar som deltar.
Det trodde ni inte va, att denna fjolla gillade sport.

Jag tror ändå på Sverige, och de få idrottsmän vi har.
Lassi Karonen kommer ta guld eller silver vid otur.
Holm ska bli historisk och ta två höjdhoppsguld i rad.
Sanna Kallur ska bita ihop och le och ta guld.
Klüft ska representera med världstoppresultat åtminstone.

I övrigt så är Emma Samuelsson som fäktas jävligt rolig. Och simmarna grymt snygga. Jag tror på Stefan Nystrand faktiskt. Nej, nu jävlar gäller det.

Den blivande OS-kungen. Alltså, jag skulle ha börjat med simning. Då hade jag vart snygg.


Heeeeja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Simning är fint. Simhopp också. Men är inte gymnastiken allra bäst?

2008-08-14 @ 08:49:58
URL: http://nonicoclolasos.wordpress.com
Postat av: frida

synd att det inte gick så bra för sverige:/ men det går väl aldrig bra för dom när det väl är os, och isynnerhet när det är osfinal :P

2008-08-25 @ 17:35:43
URL: http://fridasthyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0