Den heliga dagen.

Det ska väl vara söndagen. Vilodagen. Hur kommer det sig då att söndagen alltid är den enda dagen man har tid att städa, diska och tvätta och göra allt man annars inte hinner med sig. Borde inte allt det vara gjort så att man bara kan lata sig idag. Falsk marknadsföring.

Jag har iaf dammsugit, diskat och allmänt plockat. Faktiskt inte tvättat, men jag bör klara mig. Borde göra min bokföring som jag skulle ha gjort för typ tre veckor sedan, men jag vet ju inte hur jag gör. Jag får improvisera.

Skulle ju på bio igår, men vi kunde inte enas så vi for hem till BodypumpElaine och såg på film och snackade skit istället.
Det blev Insanitarium och den var... ja, äcklig. Vi skrek men det var nog mest för att det var äckligt än läskigt.
Ja, se den själva och döm helt enkelt.


Stormare hade ju liksom en stor roll. Och han var äcklig som vanligt.

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt. Ni märker väl om jag lyckas!
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0