Effektivisering

Det har det varit hemma hos Forsberg idag.

Gjorde inte så mycket imorse trots att jag vaknade tidigt och nykter för ovanlighetens skull. Har egentligen bara chillat halva dagen och sen fick jag panik och började städa, göra sångövningar och slutligen landade jag i min bokföring.
Och det är inte bara sådär utan jag har inte gjort något sen jag skaffade företaget för ett halvår sen i februari.

Men nu är jag back on track och efter det så dammsög jag och diskade, och nu har jag gjort en massa övningar också.
Så jävla effektivt! Nu ska jag bara raka bort det som ska föreställa någon slags skäggväxt och sova så är jag fit for fight imorgon bitti.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

oh, vad för företag?

2008-09-01 @ 02:23:04
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0