Fucking VIP

Så är det faktiskt. Vi gigade ju på cirkus igår. Och även om det inte var på modellnivå så fick vi se dom byta om. Och tro mig, snyggare dansare har jag sett. Så när jag har gått ut trean ska jag vara så jävla snygg.

Det var en av många anledningar bisarr kväll. Hela kvällen började meda att jag var för full på fredagen och således blev tvungen att ta taxi till cirkus. Sen var jag inte, jag letade i typ en kvart efter alla som var två våningar ifrån backstage.
När jag väl kom dit så insåg jag att Carolina Gynning och Carina Berg delade loge med oss. Dom var astrevliga och snygga även osminkade.

Sen hände komat. Vi  väntade och väntade, kollade på modeller som bytte om, och söp lite på kanten sådär.
Men när det väl var vi så var alla lite förvirrade, men det gick i slutändan bra. Företaget verkade nöjda, och vi vill ha er så jag tänkter vara mickes assistent nu.

Han för övrigt ska nollas, och det ska bli fucking fantastsiskt.
På vägen hem från denna JC fest så hade jag lyckats få med mig/hitta tio öl.
Nej, det var mina sa Lorelai lite diskret! Men vi kan fixa en showgrej!

Vi hörs mer om festerna, jag är för full nui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0