Project Runway

Det är väl ett fierce program?

Jag har följt varje säsong och ikväll var det ju final på säsong fyra. Det var Jillian, Rami och Christian som slogs om vinnartiteln och Victoria Beckham satt i juryn, snygg och smal som vanligt.

Det var en jävla massa kläder dom visade, men jag tyckte mest om Rami. Jag älskar draperingar som han är expert på och inte är rädd för att visa. Men det var ju inte han som vann, utan det var Christian. Och även om jag tycker att han är en liten söt fjolla som är och säger fierce i tid och otid, så tyckte jag att det han gjorde var lite over-the-top.

Men han är ju duktig, och det bisarra är att alla fyra vinnare har varit killar med konstiga namn på S. (förutom en)
Säsong 1: Jay Mcknight tror jag han hette
Säsong 2: Santiago nånting
Säsong 3: Jeffrey Sebelia
Säsong 4: Christian Siriano

Anyway; här kommer några av plaggen!


Dom tre på höger kant är Ramis, dom två i mitten Jillians och dom två på vänster kant Christians.

För övrigt så kan man få CSN snabbare om man ringer och tjatar och verkar lite upprörd för att man inte har kunnat jobba för att man har skadat sig så att man nu inte har några pengar och inte kan betala hyran!
"Its major", som Posh skulle ha sagt!

Nej du, nu ska jag städa lite, diska och sen sova så att jag är redo att bedöma tårtor imorgon bitti.
Tvåorna har Ackis-OS anrika tårtbakningstävling imorgon så jag ska dokumentera och smaka med David som celebrity guest judge.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Virre

: ) Ja Buffy äger!

Såg också finalen av project runway igår, härliga kläder! Känns det bra i foten nudå? Kram

2008-08-28 @ 09:31:33
URL: http://sapho.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

meh, det var ju inte Satino som vann säsong två till slut, utan Chloe Dao. åsså hette han Jay McCarrol. dagens tvtips är iallafall project runway canada, väldigt bra. Och project runway australien, nästan lika bra.

2008-08-28 @ 13:35:39
Postat av: Veronica

Har utmanat dig. Se min blogg.

2008-08-28 @ 21:51:53
URL: http://sapho.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0