Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Det är ju så att jag har haft en smärre pengakris dom senaste tre månaderna eftersom att jag inte kunnat jobba då jag har opererat foten. Nu är det så att jag för första gången i mitt liv lånat pengar av päronen för att jag inte har haft något annat val. Men nu, lagom till skolstarten när man har asmycket att göra så har min chef från sleven ringt mig.

Så från och med nästa helg är jag en working man igen. Fyfan. Men jag säger bara det. I sommar, då blir det US of fucking A. NYC eller LA har jag inte bestämt, men ska jag jobba ska jag ha något att jobba för.

Sen så har jag gjort något som alla borde göra, sökt stipendier. Det knäcker! Man kan nämligen få upp till typ 30000 från sin kommun. Det är naturligtvis lättare om man kommer från ett litet ställe som Söndsvall.

Nej, en annan måste ju vila eftersom jag snart aldrig kommer ha tillfälle till det. Goder natten!

Kommentarer
Postat av: malin

hoppla! snälla berätta mer om stipendiet, jag har precis börjat leta såna inför Min Fantastiska Plan...:-)

2008-08-27 @ 01:30:16
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Jacob

hoppas du får 30000.. gu va bra d skulle va.. ja ser fram emot tårtdagen imorgon woho

2008-08-27 @ 19:33:32
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0