All in.

Vilken helg alltså.

I lördags var det fest på jobbet, iaf för Mehdi som låg på samma nivå som kunderna (ni kan ju själva gissa vad som menas med det). Det var faktiskt riktigt roligt. Lätt roligaste kvällen på jobbet. Dagen efter dock var inte lika kul eftersom att chefen var där hela dagen, men det gick bra, han var glad när jag gick så jag tror att jag fortfarande ligger på plus.

Men naturligtvis tog helgen inte slut där. Jag menar, söndag är ju lika mycket helg för det. Så det blev fest!
Jag, Chris, Zain och Linnea tog oss några glas och styrde väg mot fjolljollen. Där så mötte vi David och Emma och det blev lite av en dramaevening. Och inte så lite heller. Men jag hade roligt i slutändan. Hoppas alla andra hade det!
Så blev det naturligtvis lite svårt att gå upp på morgonen, och när jag väl vaknade så hade jag tagit ut batteriet ur min telefon och lagt mig på den. Förmodligen blev jag lite lätt irriterad när den ringde två timmar efter att jag hade gått och lagt mig.

Men nu är jag vaken och ska passa på att försöka antasta tvättstugan. Blev ju inte så mycket med det igår kväll.
All in säger jag bara, all in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0