Grattis!!

"Vad var det för en dag? , Var det en vanlig dag?, Nej det var ingen vanlig dag för det var Lisas födelsedag, hurra hurra hurra!"

Jag väljer att gå på USA-tid och hävdar således att det fortfarande är den 23:e. Så jag säger Grattis till Lisa som faktiskt är därborta och just nu förmodligen skålar med värdföräldrarna för barnen lär väl sova.
Jag ringde henne faktiskt, med Skype. Det är värsta grejen, det borde alla pröva!


Hittade denna gamla bilden i arkivet. Från min skandalöst fantastiskta 18-årsfest hemma i Söndsvall. Fantastisk kväll, fantastisk kvinna.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack du fina vän! Det var underbart att snacka med dig, teknikens under! :)



Härlig bild du letat fram... Tänk de där jeansen, var du med när de sprack den där kvällen då jag var Johnny Depp? ;) Fina tider i älskade Sönsvall.



God Jul vännen!

2008-12-24 @ 05:41:56
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0