Jag kommer att gå upp, jag lovar.

Det sa jag innan jag rev halva seven eleven i jakt på en big toast som jag tvungen skulle göra själv. Sedan gick jag och la mig och sov på lagret tre timmar innan jag började kl 8 på morgonen.


På min väska sov jag ett försök till skönhetssömn. Ganska misslyckat kan jag säga. Blev inte direkt vackrare.

Glömde ju berätta hur kvällen slutade. Det var inte så mycket mer drama, bara jävligt roligt och fest. Men dagen efter däremot så hände något roligt. Jag kom ju inte direkt ihåg vart alla började och slutade.

Men när jag står där som det monstret jag var så kom Daniel Karlsson in på sleven och ser fortfarande full ut. Han hade då lyckats supa bort sin mobil (var det du som snodde den Ida?) och tappa bort sig själv. Han skulle nämligen vara i Jönköping halv elva. Detta berättade han då han snubblade hos oss tjugo i elva. Han ber då oss att beställa en taxi, så det gjorde vi och han åkte nog på en jävla nota eftersom han tog den hela vägen dit. Det är gala alltså.

Kommentarer
Postat av: W A R G

HAAAAAAAHAAA skämtar du? Han som var så noga med att komma i tid till sin syster! Nä någon mobiltjuv är jag verkligen inte trots att jag är i stort behov av en ny :D

2008-12-16 @ 10:41:21
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0