Happy Independence Day

Det är helt galet hur nervös man kan vara fast man själv inte ens söker.
Idag får dom veta vilka som har kommit in och jag hade nog inte varit så engagerad om det inte vore för att jag har några väldigt bra vänner som söker. Men vi får se, vi får se.

Jag verkar dock ha dragit på mig någon slags förkylning, men det ignorerar jag för att jag ska till Danmark på måndag.
Anyhoo så är det ju inte vilken dag som helst idag! Det är ju fjärde juli, det förlovade landets mest helgade dag. Tänk hur många whitetrashfamiljer som idag tar med sig ungarna till politisk propaganda om att deras land är det enda som gäller och inget annat.

Oj, var jag inte politisk korrekt där? Jag antar väl då att FRA-stödjarna ser till att jag hamnar i fängelse, för dom läser väl allt man skriver. Jag bryr mig i vilket fall inte, det är bara skönt att vara lite politisk ibland. Nej, ha en bra fjärde juli hörni, jag kommer fira den på några klippor mitt i stockholm, med sol, vin och bra sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0