Mälarpaviljongen

Igår var ju bakisdagen, så jag gjorde inte så mycket alls faktiskt. Jocke skulle fara hem till E-tuna men han missade tåget så jag tog mig in till centralen och underhöll honom medan han väntade. Och samtidigt drack jag en frapino från Espresso House. Så jävla god. I love it.

Sen gick jag förbi Gallerian för att kika på gayutmsmyckningen, den var väl sådär. Och Bettan jobbade inte, så jag sprang inte på henne. Det var synd.
Så jag fortsatte vandra och kom till slut till den fantastiskt mysiga puben the Doors där Kirre jobbar. Och hon far ju idag till Amerikat (som alla andra mesar som faller för grupptrycket) så jag satt och snackade med henne och hennes arbetskamrat och chef, dom var skittrevliga.

Iaf så skulle jag och Jacob hitta på något på kvällen, men absolut inte dricka sprit. Efter ett tag så ringer Jacob och undrar om vi inte ska ta oss till Mälarpaviljongen och dricka öl. Ja sa jag.
Så där hamnade vi och Victor och hade riktigt mysigt och blev småfulla. En riktigt bra söndag.

Såhär trevligt var det!








Jag ber om ursäkt killar, men ni ville ju inte ta fler bilder..:D

Nej, nu ska jag repa.!

Mazel Tov


Kommentarer
Postat av: Jacob

Ursäkta johan men Jacob och Victor stavas med C, okej?!?

2008-07-28 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0