Third day is the worst day.

Så är det tydligen när man tränar något intensivt och jag kan inte annat än att hålla med. Jag har blivit mörbultad och söndertryckt av någon vars händer mer känns som en polygrip. Men det är skönt såhär i efterhand. Tror jag. Har inte så mycket känsel kvar.

Vi har även knäckt veckans citat, eller rättare sagt finnen Oula, även kallad FinLite. När vi pratade om att alla ska vara i Lars tält och att vi skulle ligga i, under, över och på tältet sa han, "I want to be under, I like to be the pea". Jag tror han syftade på prinsessan på ärten, men det lät lite snuskigt. Och inte lika roligt i historia som i verkligheten, som det mesta. Jag menar, vi tränar 9-16 varje dag och sover på luftmadrasser, lite går det åt skallen.

Kim är för övrigt roligast ever, det kommer bilder och mer historier på honom. Han har blivit inspirerad och ska börja stretcha. Hysteriskt kul.

Vissa undrar typ vad vi håller på med och jag ska försöka visa om några dagar med film och bilder, men det här är våra vapen som vi slåss med nu iaf.

Detta är Rapier & Dagger, min favorit. Det kommer bilder på resten sen.

Ont har jag här och var, i kropp, fot och själ, men det är så livet ska vara. Nu ska jag göra mina fotövningar igen!
Och jag tror jag har tappat ett och annat kilo.

Avslutar med ett citat från vår kära Bo;
"Any questions? Do we have to? Yes, Ok then!"

Kommentarer
Postat av: Jacob

gu va manligt d ser ut. ack o ve =P haha

2008-07-11 @ 15:25:20
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0