Blondinbella, på allmän begäran

Angående denna snorrika sjuttonåring som förmodligen inte har något innanför skallen...
Jag vill inte vara den som baktalar eller så, men jag har en förmåga att alltid säga vad jag tycker. Och av erfarenhet så får man betala för det.

Misstolka mig inte, jag tycker inte att någon människa ska få en glasflaska i huvudet, men det hon måste förstå, är att folk är dumma i huvudet, och om hon då provocerar dom, så slår dom tillbaka. Det gör det inte mer rätt, men det är bara ett kallt faktum. Man får välja sina tillfällen.

Dock är det bra av henne att bara köra vidare och inte böja sig för dom. Men hon borde tänka lite, thats all.
Och för övrigt tycker jag att hon är överskattad. Men det är bara min åsikt.

Sen gäller det väl att tough it up. Om jag ska bli nya blondinbella så kanske jag blir jagad och nerslagen, men då får man väl slå tillbaka, på sitt eget sätt, vilket jag tycker hon ha gjort lite genom att fortsätta.
Jag skulle aldrig kasta en glasflaska på henne, men skulle jag träffa henne skulle jag nog säga ett och annat, men inget som inte är konstruktivt och sant.

Vi får väl se om jag springer på henne :D


Kommentarer
Postat av: mingla

haha vilket sammanträffande :) bra blogg du har

2008-06-13 @ 13:59:58
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: malin

men vad har skett? har någon flaskat fjollan?

2008-06-16 @ 21:20:43
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0