Handikappparkering?

Stavas det med tre p?
I vilket fall så känns det som om det faktum att jag har kryckor och hoppar på ett ben är totalt osynligt. För ni anar inte hur många som går in i min fot eller vägrar flytta på sig i kollektivtrafiken.

Men då och då dyker det upp ett litet guldkorn. Som igår, när jag var på väg till Dramalabbet så åkte jag rulltrappan och en kille gick förbi mig och frågade vad som hade hänt. Och när jag berättade så berättade han att han hade brutit sitt knä (hur ont måste inte det göra liksom?) förra sommaren och hoppade på kryckor jättelänge. Så han tyckte synd om mig, och var själv glad för att han kom ihåg hur det var och var glad för det han hade liksom, att han kunde gå.
Och han hälsade mig lycka till och att jag ska ta vara på det jag har sen när det blir bra. Så jävla skön kille, tack, du lyste upp min dag.

Sen så var jag på Dramalabbet och hade sista föreställningen, på kryckor. Det är nog den enda gången man kommer undan med att vara en dansare på kryckor i en föreställning. Men grymt kul var det. Sen så for jag till Nalen och Choreographers Showdown som Ambra höll i. Det visade sig att jag kände någon i varje nummer. Dansbranschen är verkligen fett liten. Men det var en jätterolig grej och jag är stolt över att gå på ackis. Dom representerade starkt. Särskilt Carin och Eva. Damn. Beror nog också på Subjazz grymma koreografi. Så jävla sexigt!

Vad har hänt mer då?
Ja, i fredags var det ju fest för treorna, och det var jättetrevligt och jag är glad att jag hann lära känna dom så pass mycket trots att jag går i ettan, dom är helt fantastiska. Men det var ju som sagt ett litet lätt fylleslag, speciellta på vissa håll. Jag nämner inga namn men en person blev portad i baren trots att dom drack gratis. Haha.

Robin har bott här i helgen också, det var jätteskönt att få lite hjälp, tack som fan. Och ja, nu börjar rehablivet snart, jag kan ju till och med halta lite idag, så det känns jättebra nu faktiskt.
Men jag har haft så jävla tråkigt att jag har beställt en massa saker på tradera ju. Nu har jag börjat vinna lite så nu får ni se vad jag har köpt.
Dessa Armaniglajjor blev mina för bara 250 spänn!




Är dom inte heta som fan? Jag tyckte det iaf, och om någon klagar så är det ju iaf Armani.

Nej, nu ska jag städa, vi hörs och ses!
Puss och kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du slagit dig?! Puss och kram?????

2008-06-02 @ 15:00:15
URL: http://frulindeberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag såg ju iaf inte fet ut..!

2008-06-02 @ 16:08:54
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Damn! Snygga ju!

2008-06-02 @ 16:10:34
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0