Jag överlevde

Gårdagen alltså. Den svarta fredagen.

Fulla blev vi, utan dess like. Vi var på konsert på ackis som var jättebra, Helen knäcker ju, och sen drack vi lite vin, bland annat. Ja, efter mycket om och men tog vi oss iväg och kom till Zain. Och det blev som vanligt drama, men det var ändå trevligt. Jag måste bara lära mig att hålla käften på fyllan. Men jag litar på att ni inte säger något!

Sen så försökte jag stappla hem, och det gick bra trots foten. Det känns faktiskt jättelugnt. Hoppas att det verkar så när jag ska till läkaren på måndag också.

Nej, eftersom vädret suger ska jag nu spela tv-spel. Fett nice. Och ikväll blir det nog Pat and Garrett Show med Linnea och Dramalabbet gänget. Grymt band.
Och för övrigt så är det en grym låt på ettan nu, någon sån där veckans konsert. Men en låt var iaf grym. Loreena Mckennit hette hon, och det är lite Enya över henne. Måste ta reda på vad låten hette.
Nej, nu blir det Kingdom Hearts!

Adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0