Kollage, Brees Emotional Box och irritation.

Även att jag nyss skrev ett helt inlägg, och det försvann bara för att min touchpad får för sig att radera saker bara för att man har händerna ovanför den. Fuck.

Anyhoo, såhär såg det ut när jag duschade för några dagar sedan. Lite speciellt eftersom att jag inte fick blöta ner bandaget som jag hade och det skulle sitta på en vecka.


Bild nummer två är lite lätt redigerad för att det var för naket och fläskigt där i spegeln.
Men visst var det ett smidigt sätt att duscha på? Robin fotade, så tack för det.

Och nu, eftersom att det har gått lite tid, närmare bestämt en vecka, så har jag fått ta bort skiten äntligen. Så här kommer en liten dokumentation på detta, och det är ju faktiskt lite småmysigt... eller hur?

Hoppas att ingen av er är känsliga för blod, det är ju iaf torkat. Och tänk sen vilket häftigt ärr jag kommer att få.

Sen så har jag ju naturligtvis kollat på Desperate ikväll, och det var ju helt fantastiskt som vanligt.  Jag tänkte att det här måste jag ju skriva om i min blogg, så jag skulle försöka komma ihåg det och skriva ner det, men så svängde jag förbi youtube och någon har postat ett klipp med just detta. Fantastiskt tyckte jag att det var. Fantastiskt. Så det här måste ni titta på. Missa inte slutet, det är där det fantastiska utlägget kommer från Bree.

Det är precis så som jag tänker. Är det inte fantastiskt? (Och är inte fantastiskt ett fantastiskt ord?)

Brees Emotional Box;
 
Om det passar in på er så kommentera gärna. (Tex du Linnea. Och ni andra också förstås)

Nu ska jag försöka skriva en avslutning utan att min dator raderar allt (jag hatar dig touchpad).
I helgen blir det Sundsvall, även kallad spökstaden (av Zain, treorna åkte förbi på sin turné och dom gick igenom stan och allt var stängt vid typ åtta), men jag hinner nog inte hem till Bitchens examen, men vi hinner ju ses iaf. Och imorgon är det rep. Men vi får se vad som händer.

För övrigt är "spiffy" ett kanonord.

Jag säger som Mauro Scocco; Kom ut ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan fixa ett parasoll till dig som du kan sitta under...Sen kan vi klä ut dig till Birgitte Bardot så du kan sitta där under med en stor solhatt och en paraplydrink :)

2008-06-04 @ 09:21:55
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Titta just på klippet. och det stämmer in i minsta detalj på mig. dock är jag inte så bra på det där med att stänga garderobsdörren. men jag ska öva :)

2008-06-04 @ 14:05:27
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: malin

åker hem på tisdag! vill absolut ses om tiden finns (jag har tydligen ett fullspäckat schema ;D)

POK

2008-06-06 @ 13:18:33
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0