Nu har det gått för långt!

Jag skulle ha sånglektion idag, kl 13.
Jag hade fått sms imorse vid kvart i sex där det stod att jag skulle ringa när jag vaknar. Och nej, det är inte därför jag är arg. Jag ska sjunga imorgon.

Jag är arg för att jag hade verkligen kunnat sova (iofs så gör jag inget annat än att sova nuförtiden) men vaknade vid typ sju, och sen åtta, och till slut nio när jag gick upp. Men å andra sidan så har jag hunnit tvätta och städa hela lägenheten (alla 29kvm, nästan iaf) och klockan är bara halv 3.

Och jag väckte Helen haha, hon hade somnat om också.

Anhyhoo, så är min träning igång nu, har ju nytt proteinpulver så jag ska bli så jävla snygg till när vi börjar.
Jag gymmar mest nu, för det är det enda jag ska göra. Skulle ha vart på första rehab idag också men dom sköt upp, så det blir inte förrän nästa vecka. Men nu bygger jag en snyggare och smalare överkropp, samt röv.

Resultat kommer väl inom kort!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack för tipsen :)



härlig blogg du har!

2008-06-17 @ 14:47:04
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0