Premiär på Lino?

Var det tydligen igår, men vad det var premiär på vet fortfarande ingen. I vilket fall så gigade Elin, så yours truly for dit och kikade och sen så festade vi och dansade natten lång på schlagergolvet.
Det var några bögar som tyckte vi var äckliga för att vi dansade tills vi blev svettiga, men vi bryr oss inte, vi är ju vältränade, det är därför.

Vid ett tillfälle kanaliserade jag nästan Carola, i den fantastiska galet religösa låten Genom Allt. Jag var som besatt.
Efter den urladdningen så for jag och Elin hem till hennes bosituation i Täby och gick upp kl 9 för att åka rullskridskor. Det är inte det lättaste ens om man är nykter. Men det gick.
När jag sedan kom hem sa jag adjö till Fröken Normelli Hessel (Miss Confused Aioli) som far till Amerikat, och sen dess har jag sovit till nyss. Men pigg är jag ändå inte.


Elin, Ida, Celina och inte minst Gathania in action. Låtarna och dansandet var grymt!


Johan och Junior minglar. Påminn mig att jag ser tjock ut om jag står bredvid Junior på bild.

Nu ska jag sova lite till, och imorgon fortsätter ackisaudition, så lycka till till alla som jag känner!

Kommentarer
Postat av: Boobgirl

men johan hur fan håller du glaset?!?! kan du se mer fjollig ut eller? ta nu genast och ring mig.. jag har öhmm...läskiga nyheter. och nej jag är inte med barn igen!

2008-06-30 @ 10:27:46
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: malin

DU SER INTE TJOCK UT!

2008-06-30 @ 19:06:23
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0