We Love You Kylie!

Så skrek minsann bögarna i Globen igår!
Men så rätt dom hade.

En annan skrek; Hire me Kylie!
Och jag hade också väldigt rätt.
Inte fick jag något jobb, men man måste ju pröva.

Bra var det iaf, oavsett vad tidningarna skriver. Det var en liten seg start, men det blev bara bättre och bättre, och låtarna är ju fantastiska! Och jag har aldrig fattat att hon sjunger så bra live, helt galet!
Okej, tio bra punkter och tio dåliga.

Bra;
1. Jason Beitel
2. Jason Beitels tilt
3. Jason Beitels kropp
4. Kylie
5. Kylies show
6. Resten av dansarna
7. Kylies kläder
8. Dödskallen
9. Porrdansen i Slow
10. Kylies spagatlyft (oh yeah, ni läste rätt)
11. (Jag vet att jag skrev tio, men hon körde ett oplanerat extranummer, så då får hon ett oplanerat plus för det)

Dåligt;
1. Att inte Jason Beitel fick dansa mer
2. Att inte Jason Beitel hade mindre kläder oftare
3. Cant get you out of my head numret. Har gjorts bättre förut.
4. Den dåliga fäktningen
5. Det dåliga slagsmålet
6. Den tjocka bögen som stod framför mig och blängde när vi skrek
7. Att det gör ont att stå så länge på i princip ett ben
8. Den smala bögen som klev på min väska
9. Att inte jag stod längst fram och filmade och tog kort på allt
10. Att den fula dansaren inte höll masken när dom skulle vara seriösa

Jag ber om ursäkt för kvaliten på korten men jag hade fullt sjå med att titta och dansa själv.



Om ni kollar på den fjärde bilden ser ni Jason Beitel. Det är han som har hela ryggen till. Alltså, så ska jag se ut, om det så tar mig en hel livstid med operationer!
Ska försöka fixa någon film också. Men jag måste isf skaffa en trackback-url. (Visst lät det avancerat? Jag tror det heter så iaf) Jag måste lägga upp den på youtube typ och sen lägga till den därifrån!
Vi får se!

Nej, bra var det! Idag var jag till skolan och skulle repa, men det blev inte så mycket. Jag och Linnea däremot stannade i träningsrummet. Its on säger jag bara!
Reaper är för övrigt ett rätt roligt program!
Nu ska jag försöka stajla bloggen lite mer, vi får väl se om jag lyckas!
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0