Är det så det ska vara?

Jag trodde väl aldrig, att jag, Johan Nicklas Forsberg, skulle starta en blogg..
Anledning? Jag är lite för bra för det känns det som.

Det här är då jag, fast jag har kortare hår men frisören klippte av det, mot min vilja.
(Ja, jag är fortfarande bitter..)
image1

Anyhoo. Anledningen är att jag vill skriva av mig lite just nu. För precis när jag kom över det som var, och bara var lite skönt bitter så har jag nu gått och stukat min fot, för tredje gången på ett år.
Så nu känns det surt som fan, men jag ska iväg och röntga den nu och är det en fraktur, då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. "Bit ihop och le kanske", det brukar vara mitt motto.

image2

Men, eftersom att jag aldrig kan gå två månader utan att ha problem eller vara skadad så börjar jag lacka på riktigt.

Vi får väl se vad som händer med bloggen, om den lever kvar och blir en storsäljare eller om den bara är en skit i informationsrymden. Jag måste nischa mig.
Aja, jag uppdaterar väl när jag kommer hem från Sabbatsberg och S:t Görans.

Oh, and by the way, om det saknas ett y här och där så är det inte för att jag har fått akut dyslexi utan att den tangenten har fastnat på skrivbordet.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag vill börja med ett "L O L"!
stackare, you work work so hard...
Vila du nu ett tag! =)

2008-03-21 @ 19:19:37
URL: http://luomo.blogg.se
Postat av: Nat

Grymt att du skaffat blogg :D Du får länka till mig ;) Fan när hände denna skiten då??? På fyllan månntro? Va pissigt... Ta hand om dej under lovet. kräm

2008-03-21 @ 19:31:19
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Peter

Dumt att stuka ;)

2008-03-22 @ 01:19:56
URL: http://pitrusdenstore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0