Så som i himmelen, så ock i tvättstugan

Ja, lördag kväll. Vanligtvis så brukar det vara fest, men jag sitter hemma och knaprar piller jag.
Tänkte att jag skulle få något gjort så jag beslutade att tvätta. Men i varven mellan tvättstugan slötittade jag på tv:n och satt vid datorn.

Precis när jag skulle gå iväg, så händer detta;
Alltså, kan man vara fjolligare? Nu snackar vi animefigur här...Tänk sailor moon när hon gråter, ni vet, det sprutar värre än en brandslang (Ja, jag hade kunnat gjort det snuskigare också, men jag har väl lite stil) helt sjukt.
Men fan va hon gal på bra.

Nej, nu måste jag gå och hämta tvätten, sen ska jag in till stan på jourapoteket och hämta mina piller.
(Jag vet, jag har skrivit om dom typ hela tiden, men jag är inte så jävla effektiv utan mer av en tidsoptimist, så jag har inte riktigt kommit iväg än) Och just det, tvätten.

Tur att apoteket har öppet dygnet runt.

Kommentarer
Postat av: malin

det där är det enda bra med hela filmen! resten suger.
men sången...jag grinar oxå till den...:)
i höstas sjöng en manskör i kyrkan den, och då satt jag där, och tokgrät mellan två främlingar :D
POK

2008-03-22 @ 22:47:49
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0