Vad fan åt jag igår egentligen?

För jag har verkligen drömt det sjukaste inatt.. verkligen.

Som vanligt när man har drömt så är det lite luddigt, men jag ska försöka komma ihåg det mesta.
Det började med att vi var som på en öde ö, fast samtidigt hemma hos en av mina barndomskompisars mor och farföräldrars hus? (Om ni blev förvirrade nu, så vänta bara)

Det var någon slags skräckfilm/Robinsonexperience, fast det slutade med att jag och min barndomskompis, som btw är rätt het, hade sex. Jättekonstigt. Men vi blev hela tiden avbrutna av hans mor och farföräldrar som inte alls verkade bry sig att det låg två nakna killar där, som i sin tur inte brydde sig om att dom kollade på. Väldigt konstigt.
Sen av någon anledning var jag i typ 1800-tals England, fast inte i England.

Vi var nämligen på andra sidan Engelska Kanalen, fast inte i Frankrike, utan i Sverige. Och min bästa kompis, Helen Hörnfeldt var Helen Sjöholm som i sin tur såg ut som TV-stjärnans Anna Mourou. (Ber om ursäkt för eventuell felstavning).
image16 
Helen Sjöholm finns ju längre ner sjungades Gabriellas sång, så här är Anna.

Iaf, så av någon outgrundlig anledning så skulle Engelsmännen kidnappa denna Helen/Helen/Anna, och till sin hjälp hade dom en apparat som gjorde att det blev en jord(nu snackar vi blomjord)väg mellan vart vi var och England.

Vägen var bred till en början, men efter några mil smalnade den av för att i slutet bara bli typ en skollinjal bred, ni vet, 30cm.
Och jag har ju nyss haft en traumatisk upplevelse på vatten (Tallink) så det var jobbigt för mig i drömmen att behöva ge mig iväg för att rädda denna hybridkvinna. Men jag gjorde det genom att, trots att det var 1800-tal, tolka bakom någon slags bil/linbana.
Jag minns att jag i slutet, när vägen blev smal, skrek "VI KOMMER ATT DÖ, DET ÄR HAJAR HÄR, AAAAAAH!!"

Och det var väldigt omtumlande för mig, jag mådde inte bra.

Men, när vi kom fram, så gick bil/linbanan rätt in i ett hus (ni vet som sittliftarna gör i fjällen) och the bad guys som jag tolkade efter slog i taket på den, där det även stod; "Dans, dansare, dansast", fast på engelska.
Jag smög in, och därinne är det en stor kyrka och min väninna Helen/Helen/Anna, blir tvingad till att sjunga, så hon tar en ton. Och alla börjar böla. Då ser jag min chans, så då smiter jag fram, tar henne och rymmer tillbaka till var vi nu kom ifrån.

Och precis då vaknar jag, av ett en annan vän till mig ringer, också vid namn Anna.... skumt.

Well, om någon vet vad detta kan betyda, så hör av er till mig.
Jag är nämligen bara sjukt förvirrad just nu.

Ta-Ta For Now.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dans, dansare, dansast ey? Hajar ey? That's me?! :-O

2008-03-28 @ 14:08:38
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Jacob

stööörd dröm.. rolig dock hihiho

2008-03-28 @ 17:54:45
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0