Bildspecial/Stureplan

Ja, dagen som jag aldrig trodde skulle komma är här. Jag är på mingelbilder på stureplan.se.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men här kommer bilder från 54-kvällen iaf.

image45
Här är vi och hästen, som vi vandrade upp längs Kungsgatan. Och ja, det var kallt.

image46
Haute Couture ladies, från Urban Angels. G, B and A.

image47
Neon lights is all we need.

image48
The Oh-my-god-I'm-so-skinny-I-could-puke-pose.

image49
The Joker and in the background a boy gone high.

image50
Loves it, the heels and everything!

image51
I know I look a bit fat and I have socks in my heels but at Studio 54 noone really cares.

image52
Everybody looks at us, and we love it.

Thats that, for now.

Kommentarer
Postat av: Mitha

Nats syrra här!

hahaha stenfräna bilder ju!!!*me like*

Ha d gött

2008-05-02 @ 08:54:17
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp
Postat av: Lisa

Fabulöst! TTFN! ;)

2008-05-03 @ 01:18:32
URL: http://www.myownwords.blogg.se
Postat av: Jim

Det har du väl. Lätt att kommentera på ditt dessutom, ditt liv är ju så jäkla händelserikt ;)

2008-05-04 @ 22:16:41
Postat av: Nat

Jävligt najsiga bilder! Du vet hur avis jag är. Förra kommentaren var från mig, inte jim

2008-05-04 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0