Dagen efter dagen före.

Det måste ha vart en tuff kväll igår, för när jag vaknade imorse (läs; idag) så trodde jag det var söndag. Och när jag pratade med Linnea blev jag jätteförvånad över att hon undrade vad vi skulle göra ikväll.

Men nu har jag vaknat till och kommit fram till att det är fest ju! Ska på Karins studentmottagning med Kirre, och det ska bli jättetrevligt!
Sen vet jag inte riktigt än vad som händer.
Uppdaterar väl mer imorgon om vad som har hänt.

Igår var jag på födelsedagsfest hos Iris Smeds och det var trevligt och konstigt och rökigt. Men det var en skön kväll! Dom är ju fantastiska!

Nej, nu måste jag göra mig iordning, men på allmän begäran, eller rättare sagt Nathalies, så ska jag lägga in en bild när jag har kort och mörkt hår. Tror dock att jag inte har det här. Har nog bara bilder med långt mörkt hår. Men vi får se vad jag hittar!

image59
Blev en Aladdingoding, med prinsessan och anden. Och mitt kusinbarn i mitten.

image60
Här är jag i kort hår, för typ ett och ett halvt år sen. Och smal var jag nästan också.

Kommentarer
Postat av: malin

ja, för du har ju alltid varit SJUKT TJOCK!
Hehe...Irr.

2008-05-17 @ 18:02:15
URL: http://cordykaye.blogg.se
Postat av: Nat

Tack. Fin ju! Du passar fan i allt

2008-05-17 @ 19:15:35
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: malin

omg, det är som om vi vore soulmates! ;)
du har sett buffy-filmen hoppas jag? Leftys dödsscen och "deeetention..deeetention...detention, detention!" haha...

2008-05-18 @ 21:51:08
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0