En lite lätt ovanlig onsdag.

Ja, dagen började som dom flesta. Förutom att jag knappt kan somna om kvällarna tack vare Zains rullstolshistoria. Tack för den!

Onsdagar är dom segaste dagarna ever, rytmik, modern och modern instudering. Men mina piller måste funka för det gick framåt. Och jag börjar gilla dom moderna klasserna mer och mer. Jag kanske har vuxit upp. Och jag har börjat hitta något. Det är intressant.

Sen såg vi treorna, och dom var grymma, speciellt vissa. Det är så häftigt att se dansare, på riktigt.

Det var bra att Bianca åkte ut ur Top Model, det gillar jag.
Avslutar med ett citat från Emelie i trean;

"Det är som att någon stoppar in en bebis i muttan på dig fast tvärtom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0