Its around the corner!

Vad tänker ni säkert nu. Jomen det ska jag berätta för er. Eurovision såklart!

Första semin var i tisdags och det var lite av en besvikelse. Jag gillade Ryssland (Plusjenko liksom!), Armenien (men dom kunde ha bytt artist) och lite otippat Azerbadjan(stavas det så?).
Och eftersom universum är emot mig så har ju vi föreställningar, och treorna också, så allt krockar. Imorgon ska jag se treorna på dansens hus, och på lördag har jag föreställning.

Så det blir till att springa. Men vi hoppas på Charlotte. Hon knäcker ju. Snygg är hon också!
image63
Rykten snackar om en ny  klänning, lite fransigare med Swarowskikristaller, och ett vattenfall i bakgrunden.

Ska bli jävligt spännande. Och jag dör om jag inte får se!
Nej, nu blir det sänga. Är fett trött och för en gångs skull ska jag försöka ta mig upp på morgonen.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Nat

Swarowski :P

2008-05-22 @ 17:05:20
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0