Nööörd.

Igår var jag på en studentmottagning hos Kakan som var riktigt trevligt faktiskt, även om den låg i Orminge.
Insåg att det var förbi min morbror, som ju bor i Finntorp (märkte jag att det hette igår). Allt detta är Nacka typ, för dom som inte vet.

Sen for jag och Nina till David och så satt vi där och drack och hade det jättetrevligt faktiskt. Grymt kul.
Och imorgon blir det Freakshow (Club Kidz) i Kungsan kl 19. Kom och titta.
Och shit, jag måste öva med klackarna, det var ju länge sen.

Och vad har jag gjort idag då? Jo, jag har klivit upp, slagit på mitt playstation och suttit och spelat i tolv timmar snart. Man tycker kanske att jag borde göra något mer aktivt när jag snart kommer bli tvingad till att sitta och spela tv-spel, men icke då. Fast jag tycker ju att det är roligt så!

Och, faktiskt, så har jag tvättat allt jag äger idag. Det var märkligt tomt i tvättstugan för att vara söndag, så jag tvättade typ 8 tvättar om inte fler. Känns skönt att ha lite rena kläder. Jag hade ju knappt några kallingar kvar.

Hittade ju faktiskt ett kort och mörkt kort på mitt hår. ... Ja ni förstår vad jag menar.
image61
Nu kom mina byxor som David ska låna med också, i sitt rätta element.

Ja, som om inte tv-spelandet räcker, jag syr medeltida kläder också. Men jag är grym på det.
På bilden så är det Johan och Linnea, fast under sina alias Infanboy och Boobgirl.

Nej, tillbaka till tv-spelet nu.
Det är dags för Tron.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, även boobgirl :D
jag har en kompis som snodde en sak Homer sa och gjorde det till sitt:
Hooty McBoob :D
klockrent.

2008-05-18 @ 23:28:37
URL: http://cordykaye.blogg.se
Postat av: Linnea

åhh äntligen ett kort som visar hur vi två egentligen är.. du är elak som fan och jag lurar i bakgrunden och är allmäönt utvecklingsörstörd!

2008-05-19 @ 21:41:35
URL: http://frulindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0