Studio 54

Det var var det var igår kväll! På Ambassadeur. Änglarna dansade och vi var bihang, och gick omkring och var snygga! Fett roligt var det, även om det känns av att ha gått i klackarna så länge.

Mingelbildade blev vi också!
image42
Synd bara att man inte ser mina röda hotpants och klackar! Men snyggt smink iaf!

Det var jävligt kul för att det var så mycket folk man kände där! Soffan och Bianca också, här är vi i taxin påväg hem!
image43
Mmmhmm, is fierce!

image44
Miss Sophie, aka Patsy Darling aka Sweety.

Ja, det var en spännande kväll, mer bilder kommer, helkroppsbild included, och naturligtvis en liten film!
Även att dom red dit en häst, precis som på riktiga Studio 54.

När jag kom hem somnade jag fett snabbt, med allt glitter, igen. Blir till att dammsuga sängen åter igen. Och sen drömde jag en jättebisarr dröm. Jag var på Ackis och en massa folk från alla delar av mitt liv var där. Men alla blev typ spöken/vampyrer. Sådär en efter en. Och det gick typ nästan inte att döda dom. Så till slut var ju alla det utom jag.

Så jag blev tvungen att rädda världen. Och jag kutade från skolan och dom hann inte ikapp mig, så jag sprang in i ett bibliotek som var omgjort till en nattklubb och jag började gogodansa i röda hotpants (undra var jag fick det ifrån) och till slut gömde jag mig bakom en klocka i ett klocktorn som fanns inne i klubben.

Men där inne fanns inga vampyrer utan dom gömde mig, dom få som hade överlevt, och sen skapade vi ett samarbete med vampyrspökena så dom kom inte dit, och vi gick inte till dom.
Men jag hade ju ett uppdrag så jag smög mig igenom staden och upp på gamla stans perrong. Kollade ner i trappen, och där stod dom och väntade på mig, men dom såg mig inte så jag hann smita över spåret och tillbaka till biblioteksklubben och gogodansa. Sen vaknade jag.

Well, tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0