Top Model cycle 9 final

Har precis varit!

Nja, precis och precis, det var ju någon timme sedan, men det ändrar inte det faktum att det är fruktansvärt viktigt att påpeka. Det är ju faktiskt Top Model. Och med de tre finalisterna Chantal, Saleisha och Jenah.

Dom fick först göra en CoverGirl commercial för typ Wetslick Fruity Fresh Ultimate Shiny Lipshine... eller nåt liknande. Och efter det ta en riktig CoverGirl bild. Alla sög på reklamfilmen, men Jenahs bild knäckte dom andra. Tyvärr så gick inte hon vidare till catwalken, utan stolpskottet Chantal och svampen Saleisha gjorde det istället.

Här är deras bilder, och som ni ser så knäcker ju Jenah.
image57
Därför får hon en stor bild, och dom andra ingen alls så länge för min dator verkar hänga sig.


Nej, jag ska fan bli en Top Model jag med. Ska bara bli lite smalare och längre och botoxa mig först så blir det bra.
Fan alltså, jag har inte hunnit städa så mycket, hann bara diska och sortera kläder.
Men jag behöver tvätta, jag är på reservkallingar nu, ni vet, dom fula.

Imorgon är det jazz och balett, det blir bra. Körde en Seamans idag, det var också grymt. Tack igen förresten Linnea, det behövdes.

"Inatt inatt, är det du eller jag, och vi följer så lätt minsta motståndets lag"

Kommentarer
Postat av: Nat

Humor!

2008-05-15 @ 08:15:43
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Jacob

såg nyss finalen äv cycle 10.. späännande hiho

2008-05-17 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0