Adidas - sponsra mig kanske?

Glömde ju berätta! Vi var på adidasoutleten i fredags efter skolan. Nat ville gå dit och jag sa skarpt Nej!
Mina exakta ord löd: "Om jag går dit kommer jag handla, och jag har inga pengar. Och om jag handlar så har jag inget stopp"

Tro på fan att jag gick därifrån med tre par byxor (varav två exakt likadana), ett par skor och en t-shirt.
Men det var billigt. Fast inte sammanlagt.

Detta fick jag med mig. Ett av dom gröna paren ska jag klippa av till shorts!

Konstigt ljus blev det, men alla färgerna är lite gällare live. Och skorna är rosa under, hur fab är inte det?


Kommentarer
Postat av: Norrlandsjäntan

Alltid underbart med skor johan forsberg!

2008-11-17 @ 11:09:43
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0