Balett, balett...ghetto ghetto.

Ja, idag har det varit en väldigt klassisk dag. Jag har nämligen spenderat hela dagen dansades balett. Och det är helt fantastiskt. Hade jag fått välja hade jag nog gjort det nästan varje dag.

Det började imorse med att vi hade balett tillsammans med ettorna. Undervisade gjorde en relativt ny lärare för oss. Alex hette han och kom från Cuba. Helt fantastisk dansare säkert, men jag förstod inte ett ord av vad han sa. Men det kanske bara var jag, jag vet inte. Snygga fötter har han också, trots att han är kille.
Men dagen gick snabbt uppåt eftersom vi hade ett alldeles fantastiskt utvecklande festkommitémöte. Och sedan naturligtvis balett med Ane Marie, the love of my life!

Sen när alla hade audition med sina nummer gick jag hem eftersom jag inte gör ett skit. Var hos Helen och trallade lite också och hade någon konstig bihåleblockering så att jag inte hörde hur jag sjöng alls, var lite svårt att träffa rätt där. Men sen så lossnade det mitt i någon skala och gick lite bättre. Drog till och med igenom den gamla dängan Anthem.

Mer spännande än så är inte mitt liv. Funderar på vart man ska höra av sig om man vill sälja sig själv. Jag behöver ju lite cash. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Nat

Määäh Johan uppdatera nån gång! Vill läsa om din dag ;p

2008-11-26 @ 23:11:45
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0