Den Fantastischska Fyran

Tro på fan att den dök upp på TV:n. Som ett gammalt Marvelfan så blir jag ju helt till mig. Jag menar; Jessica Alba må vara snygg men hon är ju faktiskt en fantastisk skådis också!
Sen så får vi ju inte glömma huvudanledningen till att man ser den filmen överhuvudtaget: Chris Evans - The Human Torch.



Undra hur mycket jag måste betala för att få se ut sådär? Jag säger då det, om jag vinner en miljon, då kan ni ju gissa vad pengarna skulle gå till. Alltså jag kommer typ av att titta på dom där bilderna!

Jag fick ju lön idag om ni inte har läst det på facebook och den är redan slut för att jag har betalat en massa räkningar. Så det blir ju spännande att se om jag överhuvudtaget kommer att ha råd att bo kvar här sen. Hittar ni pengar på gatan är dom säkert mina. Jag har tappat en massa.

Efter att ha handtvättat, som man måste göra när man bor själv utan tvättmaskin och öppen tvättstuga, så ska jag snart gå och lägga mig. Jag ska ju träffa (insert: trumvirvel och en massa ståhej här) Mats Ek - Världs koreograf (särskrivningen är jag inte ansvarig över).
Godnatt!

(Fantastiskt är för övrigt ett fantastiskt ord, men det visste ni ju redan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0