Det slutade aldrig att spruta!

Helgen har ju för ovanlighetens skull varit ledig, så jag har passat på att festa lite, också för ovanlighetens skull. Jag tycker att jag har varit nykter för länge så nu var det dags för lite kalasande. Och man måste ju fira snön!

I fredags så skulle jag möta upp David med flera efter att dom vart och sett kungliga (svenskan!). Så jag tog det lugnt och såg lite på tv och lagade mat och så. Och när väl tiden drog iväg så skulle jag duscha (man vill ju vara fräsch), så jag slog på vattnet, duschade och när jag skulle stänga av vattnet så drog jag åt kranen. Till skillnad från i vanliga fall så fortsatte vattnet att forsa ur kranen. Vad gör man då?
Jo, jag vred på alla kranar och stängde alla kranar (något slags tänk om ett gemensamt vattensystem gav mig uppslag) och till slut så lät jag det rinna. Men när det inte slutade så blev jag tvungen att ta saker i egna händer. Så jag tog på mig min manliga attityd, drog fram skiftnyckel och vred som om det inte fanns någon morgondag.

Jag fick stopp på det och skulle äntligen bege mig iväg. Men då fick min telefon tuppjuck och bestämde sig för att inte kommunicera alls, så jag spenderade en timme med att försöka starta den. Lyckligtvis så kom jag fram och hade en riktigt trevlig kväll som slutade med att jag och Christopher for in till Naglo och sen inte orkade köa så vi drog hem istället.


Kommentarer
Postat av: johannis

...som flickan sa!

2008-11-26 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0