Halloween kom till stan lite för sent.

Iaf i vårt fall.

Tanne har ju som kutym att ha en halloweenfest varje år. Iår var således inget undantag. Men vi körde liksom veckan efter för att det skulle bli ännu roligare att åka tunnelbana utklädd då.

Så i fredags efter skolan så blev det Buttericks, sen hem en snabbis och vidare till tillfixning hos Kirre. Vi var så jävla fab.
Kvällen började bra med att Kirre flashade ett barnkalas i huset mittemot med sin stringbaddräkt.
Jag tyckte hon kunde gå i den men hon valde Paris in Prison istället. Niva var clown och Sara mesade ur med en snygg utklädnad. Älva liksom, vad är det?!

Undertecknad var självklart nazist. PK vadå liksom? Snygga var vi och riktigt trevlig var kvällen.
Såhär såg det ut under kvällens gång:


Jag körde lite Ozzy när jag ändå var igång!


Alltså hur whitetrash kan man vara ?

Mycket mer hände i helgen men det skriver jag om senare. Nu ska jag göra mig pokersnygg. Det är ju faktiskt söndag!

Kommentarer
Postat av: Jacob

poker.. nja not my cup of tea men se till o vinn bara hah

2008-11-09 @ 19:41:31
URL: http://jacob1.bloggspace.se
Postat av: johannis

mycket stiligt herr forsberg. saknar dock hakkorset.

2008-11-09 @ 21:50:01
Postat av: Chrille

Lirar du poker?

Jag som är chef i gamingbranschen lirar ju inte ens :D

2008-11-10 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0