Ja, trevligt trevligt vi har det här... inte sant?

Så var stämningen ikväll. Varför då? Jo, undertecknad tillsammans med Nat, Dansken och Flatan var på vipkväll på operan. Vi fick möta koreograferna Mats Ek, Sabrina Matthews och Nils Christie. Utöver detta så fick vi gratis champagne. Och jag vet vad ni tänker. Jag dricker ju inte längre. Men ni känner ju mig, jag är inte den som tackar nej till gratis champagne. Och ett glas om dagen ska ju vara bra för kroppen.

Det var faktiskt intressant att se hur dom tränar och jobbar, och man inser ju hur dålig man är. Eller inte dålig nödvändigtvis men felinriktad och sen i starten liksom. Det var ju det jag ville göra när jag började dansa och nu har jag insett att det inte är det hållet jag är på väg emot. Men det blir nog bra ändå (ojdå, var han positiv, går det?).
För övrigt så hejade Mats (Ek alltså, vi är på en first-name-basis) på mig i foajén.


Här hade vi en skön måndagsskål i såndärt trevligt sällskap som man bara kan ha på operan.

I övrigt så har det varit en okej dag. Instudering är fruktansvärt långt. Och jag är fortfarande handikappad från helgens jobbande. Men imorgon blir nog bättre.
Nej, nu ska jag föra över all porr från ena hårdisken till den andra. Fantastiskt va roligt det ska bli.
Peace.

Kommentarer
Postat av: W A R G

Haha, det är 2,4cl rött vin som är bra för kroppen 1 gång om dagen, inte champange :D Men man kan ju alltid låtas :D

2008-11-04 @ 19:34:08
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: W A R G

Haha, jag vet! Men håller med dig, finns ingen bättre alkoholdryck än champange :D

2008-11-04 @ 23:15:30
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0