Jag vill gå hem med dig.

Sitter här hemma en vintermorgon (tekniskt sett dag) och tittar ut genom fönstret samt lyssnar på Lars Winnerbäck. Kommer osökt att tänka på fröken Normelli som är hans #1 fan. Jag är så stolt över henne! (Inte över det utan över hela Amerikat-grejen.)

Igår fredag så hade vi som vanligt några som tyckte att det för jobbigt att dansa balett så vi gick och tittade på en annan klass. När ska folk fatta att man inte blir dansare av att kolla på andra, man måste dansa själva också. Bita ihop och le och bara köra även fast kroppen är trött. Speciellt när det är fredag och man har helg sen. Jag jobbar ju, men det är inte alls lika jobbigt som att träna hela dagarna så kroppen får ju ändå vila liksom.

Men det var ändå en bra dag. Jag var ju till naprapaten för min andra screening och det var jättebra. Fick åter igen bekräftelse på att jag är platt i höften och har långa höftböjare vilket för dansnördar innebär att jag med rätt träning kan stå och jobba i 180 grader. Sen fick jag grymma övningar för baksidorna och för att stretcha pointen.

Kvällen spenderades med Idol/filmkväll hemma hos Elaine. Så jävla mysigt gäng vi är. Alltid hysteriskt och riktigt genuint. Påminner mig om tiderna i Sundsvall med Burefjorsk, Porrmelli och company.
Såg en en bra skräckfilm faktiskt men blev lite besviken på Linnea, hon var inte lika tuff som jag tänkt mig! Inte för att jag inte blev rädd, men det ser man ju på mig.

Solstice hette den och jag tyckte den var värre än vad trailern visar.



Det blev en fett sen kväll. Halv fyra så kom vi därifrån och jag var väl hemma en timma senare. Men shit vad skönt det var att sova sen. Och att inte ha alkohol i kroppen för en gångs skull. Jag har fått höra att jag tydligen var riktigt packad sist jag drack,  men det är ju fantastiskt. Någon ska ju bli för full också.

Ikväll blir det sleven för hela slanten. Kom in och drick kaffe om du inte har något bättre för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0