Någon vitsig överskrift

Här kommer en humoristisk förklaring till hur min dag har varit med en något bitter underton. Följt av människor som jag tycker om samt människor som jag inte klarar av att vara i närheten av.
Kanske en spontan känsla om vädret, lite kändisskvaller eller till och med något slags specialevent som har ägt rum under dagen.

I värsta fall så finns det ju mycket TV-program som jag följer slaviskt men som jag å andra sidan verkar ensam om att bry mig om. Eller så kan jag surfa på youtube i brist på annat. Är det fortfarande tomt så kan jag skriva om något galet egoistiskt som till exempel hur jag mår, eller vad som egentligen händer i mitt liv.
Men sån är ju inte jag.

 ...



Kommentarer
Postat av: Nat

Ja det där var ju roligt.

2008-11-26 @ 23:39:21
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0