Överraskningsbarnkalas är det nya svarta.

Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag? Jo det är ingen vanlig dag, för det är Ninas födelsedag, hurra hurra hurra!

Minsann, och det ska inte firas hursomhelst.
Eftersom vi är så fruktansvärt fashionforward så har vi idag skapat en ny trend. Överraskningsbarnkalas.
Nina
, hon hade lyckats nämna att hon ville ha ett barnkalas, men eftersom hon skulle ha en egen fest om ett tag så blev det liksom inte av. Men då är det tur att hon har sådana fantastiska vänner som oss.

Beväpnade med glitterkonfetti, serpentiner, tutor, ballonger och partyhattar så ringde vi på hennes dörr och attacköverraskade henne med ett barnkalas.


Det hela började med ett glitterkonfetti och sång i trapphuset sen blev Nina the Birthday Princess


Naturligtvis så sjöng vi en gång till på ett lite mer organiserat manér


Helt naturligt så föll det på mig att öppna vinflaskan då kvällen tog en lite vuxnare vändning


Naturligtvis så äts det tårta på Nalle Puh - tallrikar på ett barnkalas


Vad mer innehåller ett barnkalas, jo en fiskdamm!


Nina och Nat fiskade och fick clementiner!


Medans jag fick trosor...

I övrigt var det en fantastiskt trevlig kväll med mycket skitsnack, nostalgi och 90-talsmusik.
Vi hade dessutom a walk down memory lane med barnprogram från den gamla goda tiden då vi var unga, då det var bättre så att säga. Och naturligtvis drack vi saft...spetsad med vodka.
Lite fest ska det ju vara. Men jag är ju nykterist så jag drack inget...


Som Nat myntade det; Back-Fishdamm

I övrigt så var dagen rätt okej, och det blir nog morgondagen också. Det känns liksom bättre nu. Men det mesta är väl relativt. Sova gör liksom skillnad har jag känt, det var häftigt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nat

Du får ursäkta om det känns som att jag härmar din bloggskrivstil. Det kanske jag gör men bara lite... Och fantastiskt är ju ett så fantastiskt ord!

2008-11-20 @ 09:23:59
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nat

Ditt språk kanske det heter förresten

2008-11-20 @ 09:48:29
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Jacob

where the FUCK was I..?

2008-11-20 @ 21:02:14
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0