The home of the brave

Har ny fått en ny chef. Och det är inte vilken som helst, utan det är rätt man för jobbet.
Jag säger grattis till Obama och haah-haah till Mccain. Hade TV:n på och vaknade precis när McCain började sitt jag-erkänner-mig-besegrad-tal. kvart över 5. Hur otippat är inte det?
Var så jävla trött och yr så jag trodde klockan var typ 10 eller nåt och att jag var fett försoven. Fick också för mig att McCain var Joe Biden och att det var Obama som hade förlorat. Blev livrädd för konspirationsteorierna om att amerikanska regeringen kan styra allt som dom vill. Men nu är allt som det ska.
Nöjd är jag iaf.


Grattis till världen, grattis till Usa och grattis till Obama.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tänkte man skulle lämna en kommentar ibland också då man är inne och smygtittar. Obama rules by the way!

Massa kramar och pussar från mig!

2008-11-09 @ 01:25:53
URL: http://sapho.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0