The land of the free

Jag har hört att dom söker en ny ledare. Det är väl på tiden.
Imorgon bitti smäller det. Eller rättare sagt inatt, det är nu det står på spel. Det är nu världens viktigaste val kommer att avgöras och jag tror att jag pratar för i princip hela världen när jag säger att vi vill att Barack Obama ska vinna.
Filip och Fredrik har valvaka inatt och hade jag inte haft skola imorgon hade jag suttit och tittat men jag får väl gå upp tidigt imorgon.

I övrigt så händer inte så mycket i livet, jag har ont men det går förhoppningsvis över.

Nu leder Obama! Med hela 32 röster mot 16 när de två första byarna i Usa har röstat. Och demokraterna brukar inte leda så det pekar ju åt rätt håll även om det kanske rör sig om en promille.


Jag hoppas på det bästa.

Godspeed Obama, verkligen. Du har den här bögens röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0