Anonyma Koffeinister

Det är något som jag verkligen saknar. För om det hade funnits så skulle jag ha anmält mig direkt efter gårdagens debackel. En annan är ju inte egentligen beroende, men jag har smakat på koffeinet och nu skakar mina fingrar.

Tro på fan att jag låg vaken tills dom riktigt dåliga repriserna började gå mitt i natten och när det övergick till TV-Shop så kände jag att nu har det gått för långt.



Latte är inkörsporten till de tyngre grejerna. Snart börjar jag väl med intravenöst torrost.

Vaknade alldeles försent imorse och vandrade sakta men säkert till skolan, och där fungerade ingenting. I'm going cold turkey här och min kropp får betala priset.
Men efter en katastrofal dag i skolan så hade vi personalmöte på Sleven, och chefen sa inte ett ord om att det är för mycket svinn för att alla som jobbar tar grejer. Så på någon bisarr vänster så känner jag mig till och med motiverad till att merförsälja.

Nu ska jag se klart Brothers & Sisters innan jag ska börja ställa in mig på att vara på dansanalys kl 9 imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0