Att byta en toalettsits

Det låter kanske märkvärt enkelt men sanningen är den att det kräver minst en fil. kand. i VVS-teknik.
Jag har nämligen försökt hela kvällen då min far sa att det bara var att dra loss den gamla. När jag i princip hade slagit sönder hela toalettstolen med en skruvmejsel så googlade jag och det fanns inget.
Så därför skriver jag nu en manual.

Steg 1: Det går inte att bara dra loss sitsen, den sitter fast.
Steg 2: För att lossa den, så måste man skruva loss den på undersidan.
Steg 3: Nu går det att ta loss den.
Steg 4: Nu kan man sätta dit en ny.

Nu hoppas jag att jag kanske har hjälpt någon stackars själ därute i badrumsdjungeln.
Såhär grannt blev det hos mig!

Tyvärr går det inte att ändra på så mycket mer, men jag försöker iaf.

Nu ska jag verkligen sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Norrlandsjäntan

Fabulöst Johan! Du är en absolut supermodell och en händig man (som Gessle skulle ha sagt).

2008-10-14 @ 12:03:40
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0